Kiedy stosować katalogu klejone

/
0 Comments
Warto wiedzieć kiedy format katalogu klejonego. W jakich sytuacjach sprawdza się najlepiej. Poniżej można znaleźć listę sprawdzonych zastosowań: 
- Dużo treści, szczególnie jeżeli jest ona rozbudowana formalnie - czyli posiada długie sekcje opisów i zdjęć. W takiej sytuacji katalogi klejone pozwalają na odpowiednie rozmieszczenie treści, zapewnienie odpowiedniej czytelności.

  • Zachowanie równowagi pomiędzy treścią a wielkością. Szczególnie ważna w przypadku przewodników, poradników bądź broszur informacyjnych. Kiedy chcemy zastosować odpowiednią ilość treści, ale przy tym dając możliwość schowania katalogu do kieszeni.
  • Kiedy potrzebna jest większa estetyka. Katalog może przypominać książkę, mieć równomiernie rozłożoną treść i przede wszystkim bardziej rozbudowany design. 
  • Katalogi klejone mogą się również okazać kluczowe przy podpisywaniu kontraktów długofalowych. W ten sposób można udostępnić kontrahentowi pełną ofertę i mieć pewność, że będzie miał do niej zawsze dostęp.
  • Podobnie jest z kontaktami stricte biznesowymi, np. przy wdrażaniu nowych technologii lub zakupie akcesoriów biurowych. Oddając kompletny katalog produktów dajesz możliwość klientowi powrotu do niego w dowolnej chwili.
  • Zaawansowane projekty. Każdy katalog może przyjąć formę ciekawego i nowatorskiego projektu. Jeżeli szukasz takiego rozwiązania wybór katalogu klejonego może być idealnym rozwiązaniem.
To tylko oczywiście przykładowe możliwości zastosowania katalogów klejonych. Jest ich o wiele więcej i zależą tylko od wyobraźni zleceniodawcy i projektanta. Na pewno im dużo odważniejszy projekt, tym łatwiej będzie zwrócić uwagę potencjalnego klienta.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.