Katalogi klejone

/
0 Comments

Są bardziej rozbudowaną formą katalogów niż szyte. Zapewniają dużo większą ilość stron oraz swobodę formatu. Stosowane są przede wszystkim przy pokazaniu katalogu produktów w formie książki, czasopisma lub magazynu.

Aktualizacja 10.06.2016

Wypróbowaliśmy oferty drukarni i tylko drukarnia internetowa Drukomat.pl może zaoferować najlepszą jakość  druku katalogów klejonych wśród konkurencji w bardzo niskich cenach.

Więcej o katalogach klejonych z Drukomatu:
http://www.drukomat.pl/katalog_klejony/http://www.drukomat.pl/katalog_klejony/

Formy prezentacji produktów zmieniają się bardzo szybko. Szczególnie w internecie, gdzie nowe trendy i style pojawiają się każdego roku. Jednak największe firmy starają się stworzyć coś bardziej stałego. Jednym z takich rozwiązań są katalogi klejone. Wykorzystywane powszechnie w przemyśle, usługach czy muzeach.

Najlepszym przykładem wykorzystania katalogów klejonych jest Ikea. Gigant meblowy co roku wypuszcza nowy katalog w formacie książki pełnej domowych inspiracji i ciekawych aranżacji połączonych ze spisem nowych produktów. Jego popularność jest tak duża, że dziś nie jest traktowany po prostu jak katalog, a raczej źródło inspiracji do domu. Zwykle stoi on na półce aż do wydania nowej wersji.

Właśnie z tego samego powodu muzea czy galerie sztuki korzystają z tego rozwiązania. Wydając katalog w formie książki możesz zawrzeć w nim znacznie więcej informacji, przede wszystkim tych przydatnych klientowi.

Stworzyć prosty spis rzeczy ze zdjęciami może każdy. Większość firm już go ma. Katalogi klejone dają jednak dużą swobodę na rozbudowanie świata marki, stworzenie jednolitego przekazu umożliwiającego klientowi osadzenie rozwiązań w odpowiednim kontekście. Dające szczegółowe informacje na temat konkretnych produktów czy rozwiązań.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.