Jak stosować katalogi klejone

/
0 Comments
Katalogi klejone to specyficzna forma reklamy, która umożliwia stworzenie katalogu w formie książki. Format ten nadaje się do wszystkich gałęzi przemysłu, jednak zawsze wymaga przemyślenia i dobrego zaprojektowania. W ten sposób może uruchomić drzemiący w marce potencjał, ale też dać coś bardzo przydatnego dla klientów.

W podstawowym formacie katalog może być spisem i prezentacją produktów. To bardzo dobre zastosowanie szczególnie dla firm, które mają obszerną bazę produktów. W takim wypadku nie trzeba oszczędzać miejsca na zdjęciach czy opisach produktów. Można stworzyć kompletne i przejrzystą bazę. Jednym z przykładów tutaj będą katalogi biur podróży albo części samochodowych.

Coraz więcej firm decyduje się również zainwestować kilka dodatkowych złotych i stworzyć katalog, który mógłby stać na półce potencjalnego klienta przez kilka miesięcy, a nawet lat. Tutaj oczywiście najlepszym przykładem jest Ikea, która tworzy katalog nie tylko w oparciu o produkty, ale też najnowsze trendy by pokazać użytkownikom inspiracje i propozycje aranżacje. W ten sposób jej katalog jest oczekiwany co roku.

Ciekawym przykładem jest też łączenie produktów z konkretnymi zastosowaniami, jak choćby w budownictwie, gdzie nie tylko pokazuje się zastosowania ale też porady, sposób wykorzystania i metody pielęgnacji, by produktu trwały dłużej. W ten sposób producent daje użytkownikowi przydatne informacje, po które ten może sięgnąć. Jednocześnie zapewniając sobie miejsce na półce i pierwszeństwo przy wyborze produktu przez klienta.

Dla niektórych producentów katalogi klejone są jedynie formą interakcji, która zachęci do odwiedzenia siedziby (np. Muzea), strony internetowej (O łączeniu katalogów i internetu tutaj). Dla każdego może być on innym rozwiązaniem.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.