Katalogi reklamowe

/
3 Comments

Katalogi reklamowe są jedną z najpopularniejszych form promocji firmy oraz jej produktów bądź usług. Należą również do najbardziej bezpośredniej formy reklamy, bowiem człowiek wchodzi z nimi w interakcję poprzez przewracanie stron, przeglądanie zdjęć i czytanie. Katalogi reklamowe dzielimy na:

  • Katalogi szyte - Wykonywane są z papieru oraz szyte zszywkami metalowymi lub euro-zszywkami (do segregatorów).
  • Katalogi klejone - Katalogi wykonane z papieru i sklejane podobnie jak książka.

Tradycyjne katalogi przybierały zwykle formę reklamy produktów, dziś stają się elementem całej strategii budowania wizerunku firmy. Mogą zawierać nie tylko ofertę, ale też treści pożyteczne dla czytelnika. W jak najszerszym tego sformułowania znaczeniu.

Rozwój technik drukarskich i ogromny postęp w projektowaniu treści reklamowych sprawił, że dziś katalogi reklamowe są znacznie bardziej cenionym medium. Firma inwestując w katalog rozumie, że jest on jednym z elementów identyfikacji wizualnej. Jeżeli katalog będzie wykonany w kiepskim stylu przełoży się to na wizerunek firmy.

Obecnie projektowanie katalogów reklamowych przekazuje się designerom. Opiera się ono bowiem na rozumieniu rynku, wysokiej estetyce i umiejętności przekazania wiadomości. Firmy inwestując pieniądze chcą zapewnionego zwrotu inwestycji. A ten można uzyskać tylko stawiając na dobrego projektanta i drukarnię. Łączą się one by stworzyć doskonałe dzieło.

3 komentarze:

  1. Opcji na reklamę drukowaną jest bardzo dużo, katalogi są jedną z nich. Warto też zainteresować się digital marketingiem. Z pomocą takich firm jak https://martis-consulting.pl na pewno będzie to łatwiejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja na takie postawie;) zainteresowała mnie teraz też firma http://retcon.pl i ich systemy ERP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.