Jak stosować katalogi szyte?

/
0 Comments
Katalogi szyte to jedna z najbardziej rozpowszechnionych form promocji. ich formaty i zastosowania różnią się tak bardzo, że czasem aż trudno odgadnąć, że pochodzą z jednego sposobu składania druku.

Katalogi szyte mogą być stosowane w różnych dziedzinach od wysoko specjalistycznych bo bardzo ogólne. Najczęściej można je spotkać w różnych formatach jako broszury reklamowe. Wówczas prezentują wszystko od produktów w supermarketach (popularne gazetki) po sprzęt elektroniczny. Przyjmują również rozmaite rozmiary od A4 po A6.

Dużo ciekawiej działają w przypadku stworzenia folderu dedykowanego jakiemuś tematowi. Szczególnie dobrze to widać na przykładzie folderów developerskich, gdzie opisana jest cała inwestycja oraz zwizualizowano mieszkania i okolicę. W ten sposób powstaje cały dokument, w którym klienci mogą wyobrazić sobie przyszłość.

Jednak katalogi szyte to także dobry sposób na poprawienie estetyki każdego formaty oferty produktowej czy usług. Widać to na przykładzie choćby katalogu farb. Trudno o farbach powiedzieć coś więcej poza ich kolorem, wytrzymałością i sposobem pielęgnacji. I właśnie z tego można uczynić atut. Tworząc krótką i tanią do wydrukowania broszurę, która w możliwie najlepszy sposób ukazuje poszczególne kolory. Nie pozostawiać klienta niepewnego wyglądu danej farby, zamiast tego dać mu katalog, który go zachwyci estetyką.

Wybierając katalog szyty dostajesz medium, które może być wykorzystane na serki różnych sposobów. Reszta zależy wyłącznie od twoich potrzeb i oczekiwań w stosunku do tego co katalog ma robić.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.