Co wpływa na cenę druku katalogu reklamowego

5 Comments
Przy tworzeniu katalogu reklamowego musimy zwrócić uwagę na wiele czynników. Ale ostatecznie każdego będzie interesowała cena. Koszt wydruku katalogu reklamowego może się jednak bardzo różnić. Wszystko zależy od kilku czynników, a znając je lepiej możesz oszacować wydatki i wybrać rozwiązanie optymalne dla ciebie.




Rodzaj wykonania

Do wyboru masz katalogi szyte lub katalogi klejone. Te pierwsze będą tańsze ze względu na łatwy skład. Oczywiście niesie to za sobą pewne ograniczenia.

Format

Im większy format, tym więcej będzie kosztować druk. Do wyboru masz kilka opcji, z których najpopularniejszymi są A4, A5, A6.

Gramatura papieru

Jeden z kluczowych parametrów, bo odpowiada za wytrzymałość papieru. Gramatura to nic innego jak grubość mierzona w g/cm2. Im wyższa gramatura tym kartka bardziej wytrzymała, ale też inaczej pochłania tusz, a więc inaczej oddaje wygląd.

Wybrana opcja uszlachetnienia

Jest wiele elementów, które mogą uczynić katalogi reklamowe estetyczniejszymi i bardziej wyróżniającymi się na tle innych. Do najpopularniejszych należy choćby folia błyszcząca, która ożywia kolory. Jednak opcji tych jest znacznie więcej, o czym możesz przeczytać tuta <LINK>

Ilość stron

Im większa liczba stron tym większy koszt druku. Choć czasami zdarzają się promocje lub specjalne oferty, które obniżają cenę dla większej ilości stron.

Nakład

Przeważnie im większy nakład, tym wyższa cena ogólna, ale mniejsza cena drukowania pojedynczego katalogu reklamowego. Jest to standardowe rozwiązanie, które sprawiają, że bardziej opłaca się wydrukować większą ilość katalogów, bo wówczas cena pojedynczego egzemplarza jest niższa.


5 komentarzy:

  1. W CCS Druk Cyfrowy (www.ccsdruk.pl) sprostamy nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom! Sprawdź już teraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielokrotnie korzystałem z usług www.ccsdruk.pl. Ostatnio zrealizowali mój projekt na kalendarz, za co jestem im bardzo wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się co wchodzi w cenę druku katalogu, tylko dla mnie jest to po prostu materiał promocyjny. Nawet jak czytałam w http://biznes-world.pl/jak-materialy-promocyjne-wplywaja-na-wizerunek-marki/ to właśnie niektóre materiały promocyjne wpływają doskonale na rozpoznawalność naszej marki.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.