Kiedy stosować katalogi szyte

/
0 Comments
Katalogi szyte mają odmienne zastosowanie niż ulotki. Przede wszystkim przez bardzo uniwersalną naturę tej formy. Jest ona ograniczona jedynie objętością. Może przyjmować wiele formatów, nieść różne treści i zapewniać wysoki poziom estetyki.

Wśród tego bogactwa są jednak zastosowania, w których katalogi szyte sprawdzają się szczególnie dobrze:

  • Zachowanie równowagi między minimalizmem a estetyką. Dotyczy to przede wszystkim folderów, które nie mają dużo treści, ale są potrzebne (np. przy prezentacji produktu). 
  • Ładna prezentacja zdjęć. Kiedy katalog ma za zadanie przede wszystkim przyciągać wizualnie to trudno o lepszego kandydata. Laminowany papier, błyszcząca powierzchnia i duża głębia barw zapewnią wręcz doskonałe oddanie zdjęć.
  • Szczególnie przydatny jako pamflet dla przedsiębiorców. Dotyczy to wszystkich małych producentów, handlowców i firm usługowych, których podstawą działalności jest zwieranie bezpośrednio kontraktów. Wówczas folder nie jest głównym elementem sprzedażowym, ale dodatkiem pomagającym przekonać potencjalnego kontrahenta.
  • Małe broszury. Standardowe rozwiązanie w sklepach z elektroniką czy drogimi gazetami. Dodawane przy sprzedaży zawierają nie tylko informację o sprzęcie ale też potencjalnych akcesoriach. 
  • Szybki i tańszy druk. Kiedy oferta na produkty bądź usługi podlega częstym zmianom bądź promocjom to zamieszczanie takich informacji jest tańsze. Dodruk nowych katalogów nie będzie problemem.


Powyższe przykłady powinny stanowić inspirację dla twoich pomysłów, ale też pewną wskazówkę, kiedy łatwo zastosować katalogi szyte. Oczywiście nowychie są to jedyne sposoby. Tych jest znacznie więcej, szczególnie teraz, kiedy coraz więcej firm stara się upiększyć i unowocześnić katalogi, by stały się czymś więcej niż spisem produktów.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.