Katalogi szyte

/
1 Comments

Spośród wielu form reklamy katalogi szyte zyskały popularność dzięki swojej uniwersalności, cenie i doskonałej jakości wydruku. Wykonywane są z papieru od 90g/m2 do 300g/m2 oraz szyte zszywkami metalowymi lub euro-zszywkami (do segregatorów). Dodatkowo mogą być wyposażone w okładkę o zwiększonej wytrzymałości bądź pokrytą folią matową lub błyszczącą.

Aktualizacja 10.03.2016.
Promocja na katalogi szyte w drukarni internetowej Drukomat - sprawdź!

Katalogi szyte mają wiele zastosowań, ze względu na łatwość dostosowania ich do dowolnego formatu druku (m.in. A4, A5, A6, DL). Mogą przyjmować formę tradycyjnego katalogu reklamowego, broszury czy zeszytu.

Przy wyborze katalogu szytego najważniejsze jest odpowiednie dobranie treści. Katalogi szyte mają większe ograniczenia co do liczby stron niż katalogi klejone więc ich przeznaczenie jest też inne. Najczęściej stosowane są jako eleganckie przedstawienie oferty. Szczególnie w relacjach B2B, gdzie katalog nie jest główną formą kontaktu z klientem, a elementem szerszej prezentacji. Bardzo dobrze można zobaczyć to na przykładzie ofert wyposażenia biur albo sprzętu. Katalogi szyte wówczas zawierają wyłącznie informacje podstawowe o produkcie, przekonanie klienta leży w geście przedstawiciela handlowego.

Oczywiście bez problemu można stosować je również w relacjach z klientami indywidualnymi. Szczególnie w sytuacjach, gdy bardzo ważne jest estetyczne pokazanie produktu bądź usługi. Dlatego tak często można je znaleźć w branży developerskiej, gdzie czasami sukces inwestycji zależy od zachęcenia użytkowników do zakupu mieszkań, których fizycznie nie ma na rynku.

1 komentarz:

  1. Katalogi szyte wykonuje drukarnia https://cyfrowo.com.pl/page/katalogi-reklamowe. Myślę, że takie katalogi to najlepszy sposób, aby zapoznać klienta z ofertą marki.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.